Premis HackEPS 2018 per a membres de la FIB

Esteu aquí

La 2a edició de la hackaton de la Universitat de Lleida celebrada el 16, 17 i 18 de novembre de 2018 atorga quatre dels seus cinc guardons a estudiants i membres de la FIB.

hackeps-2018

L’associació LleidaHack va entregar els premis corresponents als equips guanyadors a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida. Aquesta marató informàtica estava patrocinada per Semic, BonÀrea, Stratesys i Xtrategics, que s'encarregaven de proposar diferents reptes per a que els participants desenvolupessin un software específic en 24 hores.
El primer premi en ser lliurat va ser el de BonÀrea, que va recaure en l’equip 'm.jar', compost pels inLabers Josep De Cid, Albert Garriga, Ricard Gadella i Mario Albo. El repte consistia en l'anàlisi de dades de compres i de preveure futurs comportaments dels clients online.
“Bernattixer”, compost pels estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica de la FIB Ferran Velasco, Andreu Gallofé, Bernat Torres i el membre de l’inLab, Victor Sánchez, va guanyar el premi de la consultora Semic per la resolució d’un conjunt de problemes lògics i matemàtics.
Els inLabers Sergio Paredes, Gonzalo Recio i Gisela Ruzafa, components de l’equip “Marenostrum”, juntament amb Pau Torrents, van guanyar el repte proposat per l’Escola Politècnica lleidatana que consistia a desenvolupar una aplicació web que connecta estudiants i docents.
Per últim, Sandra Mas, Juan Salmerón, Ester Lorente i Marc Vila, de l’equip 'The JSON for' i també de l’entorn FIB, es van endur el premi Xtrategics pel seu projecte “Mi Médico”, un sistema de funcionalitats d’Amazon Alexa que permet a un pacient fer tasques que estiguin relacionades amb la seva salut sense haver de moure’s de casa.