Vols visitar la 4YFN durant el MWC 2019 a un preu reduït?

Esteu aquí

4YFN és un esdeveniment organitzat en el marc del Mobile World Congress que té lloc a Barcelona del 25 al 27 de febrer. Aquest esdeveniment aplega les startups del sector tecnològic més jove i amb més projecció de futur.

L'Academic Pass ofereix un descompte especial per registrar-vos per només 89 € (cost normal 299 €) a la fira 4YFN que se celebra a Barcelona (@Fira de Montjuïc) durant el Mobile World Congress.

És una entrada especial per a estudiants i professionals del món acadèmic a un preu reduït. El requisit que han de complir els compradors de l'Academic Pass és que realment siguin estudiants, docents o persones treballant al sector de l'educació i que puguin acreditar-ho.

Hauran d'estar en possessió d'algun tipus de document que confirmi la seva situació, el sistema els hi demanarà que adjuntin aquesta informació durant el procés de registre i també l'hauran de presentar al seu accés al 4YFN i el dijous al MWCBarcelona 2019.

Un cop registrats, l'Academic Pass us donarà accés a:

1. L'exhibició del 4YFN referent sobre startups, on participen més de 600 empreses disruptives: 25-27 de febrer @Fira de Montjuïc.
  2. L'entrada dóna accés també a les xerrades, keynotes i activitats durant els 3 dies del 4YFN: 25-27 de febrer @Fira de Montjuïc.
  3. Accés d'1 dia al GSMA Mobile World Congress

Més informació en aquest enllaç.