Talent Marketplace | ADVANCED FACTORIES 2019

Esteu aquí

Advanced Factories 2019 organitza el Talent Marketplace, si ets un alumne d'últim curs de Grau o estudies un Màster, vine a descobrir que t'espera en el sector industrial.

Una jornada creada pels estudiants, en la qual es presenten quines oportunitats professionals els esperen el dia de demà en el món industrial, i donar-los l'oportunitat de conèixer empreses del sector interessades a reclutar perfils com els seus.

L'esdeveniment consistirà en una taula rodona de professionals de RRHH d'empreses del sector de la indústria en la qual parlaran de les seves empreses i descriuran els perfils professionals que estan demanant al sector, els processos de selecció, etc.

Aquesta activitat, prevista pel proper dijous 11 d'abril a les 15 h, i els alumnes apuntats a aquesta tindran accés a la fira a partir de les 13 h. Es reuneix a professionals de RRHH amb experiència en el sector de la indústria i alumnes d'últim curs.

Si vols saber més detalls clica aquí

Inscripció

Aquesta activitat està dirigida a alumnes d'últim curs d'un grau de la FIB i a alumnes de Màster.

Important: Quan us inscriviu recordeu posar el correu institucional (és a dir nom . cognom @est.fib.upc.edu) i no qualsevol altre personal, ja que serà descartat.