Setmana de la Dona UPC

Esteu aquí

La UPC celebra la II Setmana de la Dona UPC del 8 al 12 de març 2021, i t'ofereix activitats durant tota la setmana.

La UPC posa l’accent en àmbits com són la perspectiva de gènere en la docència, dones referents en el futur professional de les estudiants UPC i de recent titulades, la participació de la comunitat en l’elaboració del 4t pla d’igualtat de la UPC i en compartir accions i projectes desenvolupats en relació a la igualtat de gènere en la universitat.

S'han programat d'activitats durant la setmana.

#connecta't

connecta't! Troba referents per inspirar el teu futur professional, Tots els dies de 15 a 16 hores. Inscriu-te

Jornada UPC: La perspectiva de gènere en la docència universitària

Jornada amb els objectius de contextualitzar la incorporació de la Perspectiva de Gènere en la Docència universitària i de facilitar eines i recursos al persona docent i investigador de la UPC.

8 de març de 2021

• 12:00h. Benvinguda del Rector de la UPC
  • 12:05h. La Perspectiva de gènere en la docència universitària: experiències i impacte

Taula rodona moderada per Gemma Fargas, vicerectora de responsabilitat social i d'igualtat de la UPC.

• 13h00. Recursos per incorporar la Perspectiva de Gènere en la docència en la UPC
  • 13h10. Presentació del portal Dones referents en la docència
  • 13h20. Cloenda de la sessió

La sessió es podrà seguir en directe pel canal de Youtube de la UPC

Activitat FIB

La FIB un any més se suma a la iniciativa el Campus Nord violeta, i proposa una xerrada sobre un projecte H2020-FETOPEN anomenat WiPLASH: Architecting More Than Moore. El projecte relacionat amb les comunicacions i l'arquitectura de computadors té molt present la dimensió de gènere en carreres tècniques. El projecte aposta per visibilitzar aquest aspecte i treballar per reduir les desigualtats de gènere.

En Sergi Abadal (professor del DAC) i la Irem Boybat (investigadora postdoctoral) ens parlaran del paper de la dona en les carreres TIC.

La xerrada tindrà lloc dimecres 10 de març a les 12.15 h via GMeet.

Inscripcions i més informació

Activitats ETSETB

L'escola de telecos ha organitzat activitats durant tota la jornada de la setamana de la dona a la UPC.

Tota la informació