Save the date! 16ª Festibity, el 19 de juny

Esteu aquí

MobiliTI serà el tema central de la 16ª Festibity, la festa de les tecnologies de la informació. 19 de juny de 2018 al TNC.

La Festibity és la gran festa de les TIC i enguany arriba a la setzena edició una vegada més promoguda per la Facultat d'Informàtica de Barcelona i per la FIBAlumni (l'Associació d'antics alumnes de la FIB).

Si alguna cosa la fa única és la seva particular manera de reflexionar sobre els principals temes d’actualitat des de les TIC: smart cities, energia, salut, innovació... I aquest 2018 parlem de la mobilitat smart a nivell urbà, MobiliTI!

L’interès, curiositat, dubtes i passions que aixeca aquesta temàtica són indubtables i és que moure’s, en aquesta societat, és quasi com respirar. Invertim diners, temps i humor en desplaçar-nos, qualsevol petit canvi en aquest àmbit implica grans efectes a les nostres vides. Imaginem doncs, tota una revolució com la que estem començant a viure: conducció automàtica, car sharing, vehicles elèctrics o híbrids cada cop més presents, cotxes i ciutats smart!

La 16a edició de la Festibity tindrà lloc al Teatre Nacional de Catalunya, a la Plaça de les Arts, 1

Ens veiem el dijous, 19 de juny de 2018 a la #MobiliTI!

Consulta la pàgina web de la Festibity per a més informació: www.festibity.com