Ruralmeeting i DataXip visiten la FIB, convidats de les assignatures SIO i PSI

Esteu aquí

El passat dijous 17-5-2018 la Directora de Comunicació de Ruralmeeting, Anna Cano, acompanyada del tècnic informàtic de DataXip Jordi Espinal, van presentar la seva iniciativa i plataforma davant dels estudiants de SIO i PSI.

Els estudiants de SIO i de PSI, assignatures de l'Especialitat de SI del GEI de la FIB, treballen aquest quadrimestre al voltant d'una iniciativa emprenedora consistent a l'organització de congressos a petites poblacions rurals, amb suport de sistemes i tecnologies d'informació. En aquest context, els estudiants han volgut conèixer de primera mà l'experiència real de les empreses catalanes Ruralmeeting i DataXip, col·laboradores en l'organització via internet de reunions empresarials a hotels i espais rurals. Convidats pel professor de SIO i PSI, Joan A. Pastor, el passat dijous 17-5-2018 la Directora de Comunicació de Ruralmeeting, Anna Cano, acompanyada del tècnic informàtic de DataXip Jordi Espinal, van presentar la seva iniciativa i plataforma davant dels estudiants, qui al seu temps van poder plantejar als convidats una llarga sèrie de qüestions, tant de temes de negoci com sobre els sistemes i tecnologies utilitzades.