Presentació de la 1a Beca Edelmira Calvetó

Esteu aquí

El Futbol Club Barcelona convida a la UPC a l’acte que tindrà lloc el proper 26 de febrer a les 16 h a l'Auditori 1899 en el qual es presentarà la 1a beca Edelmira Calvetó amb la UPC.

Presentació 1a Beca Edelmira Calvetó

La sessió “Women in SportsTech: Levelling the playing field” consistirà en una taula rodona on es debatrà com anivellar el paper d’homes i dones en l’àmbit de la tecnologia i l’esport. Com a part de l’acte es durà a terme la presentació de la 1a beca Edelmira Calvetó per part de Maria Teixidor, secretària de la Junta Directiva i responsable de l'equip femení de futbol, i Gemma Fargas, vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat de la Universitat Politècnica de Catalunya.

La beca Edelmira Calvetó s’adreça a les noies estudiants de carreres STEM de la UPC i té com a finalitat promoure l’accés professional a les estudiantes d’aquestes titulacions al món de l’esport i la tecnologia. L’esmentada beca consisteix en una estada formativa remunerada de sis mesos durant l’any 2020 a l’Àrea de Tecnologies de la Informació del FC Barcelona, específicament dins l’àmbit de tecnologia aplicada al nou projecte Smart Espai Barça.

Les aspirants han de ser noies que cursin 3r o 4t curs dels Graus d’Enginyeria Informàtica o d’Enginyeria de Telecomunicacions a la Universitat Politècnica de Catalunya. Per a poder optar a la beca caldrà emplenar el formulari de sol·licitud publicat a l’espai web del Grup Edelmira Calvetó, fent constar la documentació que es detalla a les bases.

El termini de presentació de les candidatures comença el 28 de febrer i finalitza el 17 d’abril de 2020.

La resolució de la beca es comunicarà personalment durant el mes de maig de 2020 i es publicarà a l’espai web del Grup Edelmira Calvetó.

Més informació:

Programa de l’acte: