Open Talent: "El meu Projecte entre un Milió"

Esteu aquí

Quan: Divendres 5 d'octubre, a les 18.15 h.
On: CaixaForum Barcelona (Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia 6-8, Barcelona).
Ponent: Enric Cabestany, General Manager per a Europa a I Got Games - IGG.

El proper divendres 5 d'octubre, a les 18:15h, tindrà lloc al CaixaForum Barcelona (Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia 6-8, Barcelona) l'Open Talent: "El meu Projecte entre un Milió", a càrrec d'Enric Cabestany, General Manager per a Europa a I Got Games - IGG.

En aquesta xerrada coneixerem estratègies per aconseguir visibilitat, descàrregues i monetització un cop finalitzat el desenvolupamentcomplet d'un videojoc. S'analitzarà com crear estratègies de màrqueting, ASO i adquisició d'usuaris, entre altres tècniques, i així aconseguir que el teu joc destaqui sobre la resta.

IGG és un dels grans desenvolupadors de jocs a tot el món. La seva activitat se centra principalment en la investigació i el desenvolupament de videojocs i software, amb especial èmfasi en el desenvolupament de jocs per a mòbils. Entre els seus títols més populars trobem jocs com Lords Mobile, Castle Clash, Clash of Lords, DeckHeroes, Gods War Online, Galaxy Online, entre d'altres.

Enric Cabestany és General Manager Europe a IGG. Emprenedor i entusiasta de l'àmbit mobile, és també inversor d'startups i assessor en noves empreses tecnològiques.

Després de la conferència es presentaran els projectes finals que els alumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs i del màster en Animació, Art Digital i Videojocs de la UPC School han realitzat en l'última edició del programa (curs 2017-2018).

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir, cal confirmar assistència a través d'aquest formulari. Places limitades.

Més informació al web d'UPC School.