Networking Talent Day 2021

Esteu aquí

UPC Alumni organitza el proper 6 de juliol la 10a edició del Networking Talent Day (NTD) dedicada a la Recerca i la Innovació.

Participa en aquest esdeveniment de networking que facilita el contacte entre empreses/institucions i professionals que es formen a la UPC. Enguany, el focus estarà posat en la Recerca i la Innovació.

L'NTD representa una oportunitat única de que empreses i institucions puguin contactar amb professionals d'alta qualificació, tant si estan cursant un màster, fent el doctorat o si ja han finalitzat qualsevol de les dues opcions a la UPC. A més, l'esdeveniment  afavoreix la transferència del coneixement i els resultats de la recerca a les empreses i institucions.

L'esdeveniment, que començarà a les 9.30 h i finalitzarà a les 13.30 h del dia 6 de juliol, es realitzarà a través de Meet Hangout.

La participació és gratuïta i els candidats/tes han d'inscriure's per a poder participar a l'activitat. En els dies previs hauran de fer la petició d'empreses amb les que volen trobar-se durant l'NTD i alhora rebran l'enllaç a la sessió Meet Hangout.

Web UPC Alumni