Networking talent day 2020

Esteu aquí

UPC Alumni ha posat en marxa com cada any el Networking talent day adreçat a titulats i estudiants d’últims crèdits de grau, màster i doctorat de la UPC.

Aquest any s'està dissenyant una edició telemàtica per facilitar la participació degut a les circumstàncies actuals.

El Networking Talent Day (NTD) proporciona a les empreses la oportunitat de conèixer el talent que surt de les aules de la UPC, titulats, titulades i estudiants de qualsevol especialitat.

Enguany aquest esdeveniment  tindrà una durada de dos dies: 29 i 30 de juny. Es realitzarà en horari de matins/tardes i amb sessions d’una hora de durada. Empreses i participants universitaris podran interactuar durant aquest temps en grups reduïts per facilitar el networking i l’establiment de sinergies.

Participen diferents empreses com: Alpha Omega GmbH (DPMC), APM Terminals Barcelona, FITO, PARCS UPC...

Si vols participar, omple el formulari