Google DSC Party Spain 2021

Esteu aquí

Els propers 27 i 28 de març tindrà lloc el Google DSC Party Spain 2021. El primer esdeveniment d'aquestes característiques del món arriba a Espanya unint a diferents Developer Student Clubs del territori.

Cartell del Google DSC Party

Els propers 27 i 28 de març tindrà lloc el Google DSC Party Spain 2021. El primer esdeveniment d'aquestes característiques al món arriba a Espanya unint a diversos Developer Student Clubs del territori adreçat a tota persona interessada en temes com Machine Learning, Unity, Android o Docker, entre molts altres.

Diversos membres dels DSC de la Universitat Politècnica de Cartagena, la Universitat Politècnica de València, la Universitat Politècnica de Catalunya, Epitech Spain, la Universitat de Barcelona, ​​l'Escola Politècnica de Gijón, la Universitat de Valladolid i la Universitat de Múrcia ens oferiran diverses xerrades durant dos dies en sessions de matí i tarda a través de Youtube en streaming. A més, comptarem amb altres ponents de gran nivell.

L'esdeveniment serà inaugurat per Laura Cincera, coordinadora de DSC Europa, i Irene Ruiz, mentora de DSC Spain, i comptarà amb xerrades de diversos membres de Developer Student Clubs d'al país, així com d'altres ponents especials, com Carlos Azaustre, Google Developer Expert en web; Andreu Ibáñez, organitzador de Google Developer Group Lleida i GDG Spain; Cynthia Gálvez, Women Techmaker Ambassador i organitzadora de GDG Saragossa, i Alfredo Bautista, organitzador de l'GDG Marbella i FlutterConf.

Des del Developer Student Club UPC participaran amb una xerrada donant a conèixer la computació quàntica, què és, per què ens interessa, en quin punt estem ... I a més, ensenyarem el framework Qiskit per a computació quàntica i programarem un senzill circuit quàntic.

Totes les xerrades i l'agenda les trobareu a la pàgina de l'esdeveniment.

Us hi esperem a tothom aquest cap de setmana per al primer GoogleDSCParty Spain!