Gala final del Recircula Challenge 2021

Esteu aquí

L’acte es celebrarà en format virtual i hi participaran els 11 equips que han arribat a la final.

La tercera edició del Recircula Challenge “Reduïm els residus de la COVID-19! La sostenibilitat no està en quarantena” finalitza amb la gala que es retransmetrà en directe per YouTube el dia 22 d’abril, de 16 a 18h.

A l’acte de cloenda d’aquest esdeveniment els 11 equips finalistes presentaran les seves solucions al repte d’enguany. El públic podrà votar les millors propostes i ajudar d’aquesta forma al jurat a escollir els guanyadors. Es pot consultar l’evolució de la competició al web Recircula Challenge, on figuren els 21 equips que van fer la seva presentació el passat mes de gener.

El Recircula Challenge és una competició universitària adreçada a estudiantat matriculat el curs 2020-21 en una titulació de grau, màster o doctorat en qualsevol universitat del món amb l'objectiu d'impulsar solucions innovadores amb base tecnològica en relació als reptes de l’economia circular en un entorn d’aprenentatge col·laboratiu.

Programa de la Gala

Web EEBE