European Blockchain Convention

Esteu aquí

Barcelona acull un dels congressos més importants del món en tecnologia blockchain. Polítics, investigadors, desenvolupadors i empresaris de primer nivell en economia digital assistiran a l'esdeveniment.

Barcelona acollirà, el proper 29 de novembre, l'European Blockchain Convention, que reunirà prop de 500 líders de camps com la indústria, la política, l'economia, el dret o l'emprenedoria que treballen en l'àmbit del blockchain i l'economia digital.

La convenció, considerada una de les més especialitzades a nivell europeu, oferirà als assistents 15 panells diferents i 5 hores de networking per explorar l'estat actual de la tecnologia blockchain amb l'objectiu de proporcionar continguts inspiradors de la mà d'experts internacionals i facilitar un entorn de xarxa per establir relacions comercials.

Manel Medina, director de MsC Cybersecurity, Blockchain i Cyberintelligence management a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), farà la seva participació com a moderador de la taula rodona: "Enabling Blockchain Interoperability" a partir de les 15.15 h fins a les 15.50 h.

Més informació a http://eblockchainconvention.com/

Recorda:

• Dijous 29 de novembre
  • De 8.30 h a 19.00 h
  • NH Collection Tower (L'Hospitalet de Llobregat)

A més, si formes part de l'estudiantat o del personal de la FIB, pots obtenir un descompte del 65% sobre el cost general de l'entrada. Aquest descompte el trobareu a:

• Estudiantat: al Racó
  • PDI-PAS: en el butlletí semanal