El futur de les TIC - Huawei

Esteu aquí

10 estudiants seleccionats rebran una beca d'una durada aproximada de dues setmanes per a formar-se en la seu central d'Huawei a la Xina, on podran conèixer in-situ l'entorn dinàmic i global de Huawei al seu país d'origen, així com la cultura xinesa.

Huawei ofereix l'oportunitat de realitzar un programa de formació, d'una durada aproximada de dues setmanes, a la seu central d'Huawei a la Xina. Aquesta beca formativa, finançada íntegrament per Huawei, està dirigida a estudiants espanyols de segon o tercer curs d'Enginyeria de Telecomunicacions o Enginyeria Informàtica, de fins a 26 anys.

Els estudiants seleccionats viatjaran a la seu central de Huawei, on rebran una formació tècnica en els departaments més rellevants de la companyia, a través de la qual abordaran continguts relatius a àrees tecnològiques, com Cloud Computing, Big Data o xarxes 5G.

Requisits

• Ser estudiant de 2n o 3r d'Enginyeria en Telecomunicacions o Informàtica.
  • CV.
  • Expedient acadèmic.
  • Vídeo Pitch en anglès que ha d'incloure el següent: Qui ets? Que et motiva? Per què creus que has de formar part d'aquesta experiència?

Termini de participació obert fins al 17 de juny de 2018.

La formació tindrà lloc del 7 al 21 de juliol de 2018.

Participa