Convocatòria extraordinària beques Equitat 2020/2021

Esteu aquí

AGAUR ha publicat una convocatòria extraordinària de beques Equitat adreçada a estudiants matriculats després del 15 d'octubre de 2020.

L'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) publica una nova convocatòria extraordinàriade beques equitats per a tots aquells estudiants matriculats per primera vegada dels crèdits d'un ensenyament que condueix a l'obtenció d'un títol universitari oficial de grau o màster habilitant ) impartit en un centre propi de la nostra Universitat.

Requisits

• Estar matriculat d'estudis oficials de grau o de màster en una de les universitats públiques de Catalunya o a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) el curs 2020-2021.
  • Per optar a la beca Equitat, en cas de cursar estudis de màster, caldrà que el màster sigui un màster habilitant.

Sol·licitud

Termini de presentació de sol·licituds fins a 31 de març del 2021