Conferència: "Equips cibernètics, realitat o ficció?"

Esteu aquí

Ponent: Àlex Muntada
Data: dijous 7 de juny de 2018, 18.30 h.
Lloc: Sala d'Actes Manuel Martí Recober (Edifici B6, planta baixa)

Conferència organitzada per FIB Alumni

La proliferació d'agents intel·ligents, també coneguts com «bots», en diferents plataformes digitals posa damunt la taula la possibilitat que aquests esdevinguin un membre més de l'equip, amb responsabilitats i amb competència per dur a terme determinades tasques de forma autònoma i aportant feedback.

Àlex Muntada és Enginyer de sistemes al Departament d'Arquitectura de Computadors de la UPC, donant suport a la recerca i la docència des de l'any 2000. Activista del programari lliure des dels anys 90, sempre ha estat vinculat a diverses comunitats, organitzant esdeveniments i fent xerrades, especialment al projecte Debian des de l'any 2008.

Les places són limitades i cal registrar-s’hi. Els socis poden portar un acompanyant i tindran preferència en l'assignació de places.

Informació i inscripcions: https://fibalumni.net/content/equips-cibern%C3%A8tics-realitat-o-ficci%C...