Combina estudi i diversió a l’Antwerp Summer University!

Esteu aquí

Si el que vols és un estiu replet d'aprenentatge i diversió, l’Antwerp Summer University et presenta la seva primera sèrie de programes a la seva 12a edició.

antwerp-logo

La llista de programes ja està disponible i s’ha obert la inscripció. La segona i la tercera sèrie s'anunciaran a mitjans de desembre de 2020 i principis de febrer de 2021. Si la COVID-19 no permet que la universitat organitzi les Summer Schools de manera presencial al campus, s'oferiran diversos programes en línia. Visita el seu web per a obtenir les darreres actualitzacions.

• Tots els programes ofereixen ensenyament d'alta qualitat (xerrades, visites, tallers).
  • Els participants poden obtenir crèdits ECTS si completen el curs amb èxit.
  • Cada programa està dirigit a grups específics (estudiants, investigadors o professionals).
  • Beques i tarifes reduïdes disponibles per a diverses de les Summer Schools.
  • Divertides i interessants activitats socials les nits i els caps de setmana.
  • El 98% dels participants de l’any passat recomanarien l’Antwerp Summer University.

Visita www.uantwerp.be/asu i descobreix tot el que ofereixen els seus programes!

Sobre l’Antwerp Summer University

Des de 2010, l’Antwerp Summer University ofereix programes acadèmics de curta durada d'alta qualitat basats en l'excel·lència de l’Antwerp Summer University i els seus col·laboradors. A partir d'una petita iniciativa en 2010 amb 70 estudiants en 3 programes, l’Antwerp Summer University s'ha consolidat com a universitat d'estiu, esperant acollir al voltant de 600 estudiants de més de 65 països en 2021.

ATENCIÓ: Si t'accepten en algun dels cursos i t'agradaria tenir reconeixement acadèmic al teu expedient de grau per haver dut a terme l'activitat, és imprescindible que, com a mínim, un parell de mesos abans d'assistir al curs enviïs un correu a i valorarem si és possible o no el reconeixement. La gran majoria de Summer Schools no ofereixen reconeixement i als cursos que sí que en tenen suposen una quantitat menor d’ECTS que els que es proposen en els fullets divulgatius.