Beques Santander Iberoamèrica per a Estudiants de Grau 2020/2021

Esteu aquí

Oberta la convocatòria de beques de mobilitat internacional "Santander Iberoamèrica Estudiants de Grau 2020-2021". Les estades han de tenir una durada mínima d'un quadrimestre/semestre sencer i un màxim de 12 mesos.

Pel curs 2020/21 es convoquen un total de 19 beques per a estudiants de grau dotades amb 3.000€ cadascuna.

Termini presentació de sol·licituds: fins el 16 de març de 2020.

Els candidats hauran de tenir concedida una plaça de mobilitat a una de les universitats amb conveni amb el Banc Santander dels països següents: Argentina, Brasil, Colòmbia, Mèxic, Perú, Uruguai i Xile.

Trobareu tota la informació a l’enllaç següent: https://www.upc.edu/sga/ca/Beques/BequesMobilitat/SantanderIberoamericaGrau_20-21

El Banco Santander ha ampliat en dos dies naturals la possibilitat de sol·licitar les beques Santander Iberoamerica.

Les noves dates d'inscripció són del 1 al 3 de juny de 2020.