Acte Acadèmic 2018/2019 MSEC

Esteu aquí

Dijous 27 de juny vam viure el segon Acte Acadèmic del Màster en Formació de Professorat d'Educació Secundària on es va lliurar les acreditacions a les titulades i titulats del màster.

Aquest any l'acte va começar a les 17.30 h a la sala d'Actes de l'Escola de Camins al Campus Nord, va ser el segon Acte Acadèmic del Màster universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes on es va lliurar les acreditacions a les titulades i titulats del màster.

A l'acte van assistir un nombre molt variat de persones entre titulats i acompanyants (pares, mares, parelles i fills).

La benvinguda va anar a càrrec del degà de la FIB, Josep Fernandez i el director acadèmic del màster, Enric Mayol. També ens va acomanyar l'Ariadna Llorens, directora de l'Institut de Ciències de la UPC en representació del rector.

Abans de passar al lliurament de les acreditacions, es va fer un petit reconeixement a la trajectòria acadèmica del màster professor Francesc Farré que aquest any es jubila. La professora Maica Sanz ens va dirigir unes paraules comentat la seva trajectoria i explicant, entre d'altres, la seva implicació en el màster i el seu treball en la realització del disseny del pla d'estudis tal i com el coneixem actualment. Se li va lliurar un obsequi en agraïment de la seva trajectòria i dedicació.

Com ja es tradició en els actes acadèmics de la facultat, dos estudiants en representació de la promoció ens van deixar unes paraules. En aquesta ocasió vam comptar amb el Gerard Oncis i Arnaldo Serrano.

Lliurament d'acreditacions

L'entrega d'acreditacions va anar a carrec del degà, la directora de l'ICE, el director acadèmic del màster i la professora Maica Sanz.

Acabat el lliurament de les acreditacions, el degà de la FIB va dirigir als titulats unes emotives paraules tant com a degà de la FIB, com a professor del màster, donant així per acabat l'acte d'enguany.

I per finalitzar, es va fer una copa de cava i una foto de tots els titulats! Enhorabona!

En els propers dies, trobareu totes les fotografies de l'acte al nostre flickr.