Sol·licitud al National Institute of Informatics (NII) de Tokyo - 1a convocatòria

El National Institute of Informatics (NII) de Tòquio ofereix la possibilitat de fer una estada  de recerca finançada de curta durada, d'entre 2 i 6 mesos.

Si estàs interessat/da en anar al Japó, el National Institute of Informatics ofereix beques per a estudiants de Màster i de Doctorat per realitzar una estada de recerca en temes molt diversos.

Característiques

• L’import de la beca és de 171.000 iens (1 400 euros aprox.) mensuals més l’assegurança d’accidents.
  • La durada de l’estada va des de 60 dies fins a 180 (incloent-hi els viatges).
  • Els estudiants acceptats han d’arribar al NII entre mitjans de juliol del 2017 i els darrers dies de març del 2018.

Requisits

• Ser estudiant/a de màster o de doctorat tant en el moment de fer la petició com quan es faci l’estada.
  • Tenir un bon expedient acadèmic.
  • Tenir un bon nivell d’anglès.

Consulta com sol·licitar plaça.

Data límit per enviar la sol·licitud: 27 d’abril de 2017

First call per fer l'estada en 2017/2018