Lul·liana 2023

Usted está aquí

Un any més, el Col·legi Oficial d'Enginyeria en Informàtica de Catalunya celebra la Lul·liana en un acte commemoratiu del seu patró, Ramon Llull.

Aquest any, tindrá lloc el dia 28 de novembre, a les 18:30 h, des de Barcelona al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. També es dona la possibilitat de connectar-se de forma online des de diferents comarques de Catalunya a través de streaming, amb la voluntat de reforçar el COEINF a tot el territori.

Volem fer possible que participis allà on siguis! Inscríu-te i et direm com!

TALENT TIC, és una proposta adreçada a professionals del món TIC de diferents edats i perfils professionals, així com a estudiants, que té per objectiu donar a conèixer els diferents rols professionals dels enginyers i enginyeres en informàtica, el seu entorn i les possibilitats de desenvolupament professional per a cada un.

En aquesta edició de la Lul·liana, TALENT TIC vol contribuir facilitant un diàleg entre empreses i universitats, veient un exemple d'accions que s'estan fent per ajudar a fer créixer el talent TIC, a progressar professionalment en enginyeria informàtica.

Programa:

• 18:30 h - S'obrirá la sessió per entrar a la sala virtual.
  • 18:35 h - Benvinguda i Introducció – Degà, Vicedegana Secretària y Talent TIC.
  • 18:40 h - Salutació als nous colegiats – Degana, Karina Gibert.
  • 18:45 h - 5a Edició de TALENT TIC: Talent Jove i el futur combinat.
    • Visió Futura TICs: Fabrizio Magnani, Senior Executive Partner, Gartner.
    • Món Académic: Nuria Castell – Professora titular de universitat, membre de la Junta de la Societat Catalana de Tecnologia i; ex-Degana de la Facultat d'Informàtica de Barcelona.
    • Món IT a empresa: Sira Martínez – Global Technology (CIO) & Digital Transformation Direction a ESTEVE.
    • Món infraestructures TIC – Eduard Martin Lineros – Chief Innovation Officer de Mobile World Capital i ex-Degà del COEINF.
  • 19:15 h - Taula Rodona 5é any de donesCOEINF: 5 anys de la comissió de gènere del COEINF.
    • Visió administració pública: Assumpta Rocosa, Consultora del Govern de la Dada en CTTI – Centre de Telecomunicacions i Tecnologíes de la Informació.
    • Visió académica: Núria Castell, ex-degana de la Facultat d'Informàtica de Barcelona.
    • Visió investigadora: Aïda Valls, Investigadora i professora titular a Universitat Rovira i Virgili.
    • Visió emprenedora : Conxi Pérez, Co-Founder RolldBox Games,  i de In Movement!
    • Visió infraestructures: Alícia Coca, IT Manager – Business Technologies at Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya
    • Visió infraestructures TIC: Carme Pineda, Delegada de Rector per el Desenvolupament de Tecnologies Digitals per l’Alumnat, Universitat de Barcelona.
  • 19:40 h - Reconeixement del COEINF a donesCOEINF amb motiu del seu 5é aniversari en agraïment al treball que incansablement desenvolupen des de fa 5 anys.
  • 19:45 h - Foto de família de donesCOEINF i foto de família de ponentes.
  • 19:50 h - Copa de cava i pastis del 5é aniversari!