2a edició del Concurs Integration Bee

El dijous 2 de maig torna la Integration Bee, el concurs d'integrals de la UPC!

Integration Bee, inspirat en el MIT-Integration Bee, és un concurs de càlcul integral celebrat a universitats d'arreu de tot el món.

Qualsevol estudiant d'un grau universitari en Catalunya té accés al concurs, on la primera ronda es fa de manera anònima i la segona de forma pública.

Amb 200 € en premis i més de 60 participants per edició, si t'interessen les matemàtiques i posar a prova les teves capacitats, inscriu-te.

Qui som:

Som un grup d'estudiants de l'àmbit de les matemàtiques i l'enginyeria amb il·lusió de posar reptes on tothom pugui divertir-se.

Hem creat aquest concurs amb l'objectiu de fomentar les matemàtiques de forma lúdica entre els estudiants de la UPC, facin el grau que facin.

És per això que hem dissenyat el concurs de forma que els coneixements de primer curs de carrera siguin suficients per participar.

Anima't i inscriu-te, serà una gran experiència!