Bases de dades en graf per aplicacions mòbils Android

Nom empresa:
Sparsity
Professors:

Josep Lluís Larriba-Pey

Jordi Urmeneta

Objectius:

Donar a conèixer com les bases de dades en graf es poden utilitzar per analitzar informació directament emmagatzemada en un dispositiu mòbil. Sparsity és una empresa spin-off de la UPC que treballa amb tecnologia puntera en l’àrea de mobilitat per les Smart Cities creant aplicacions mòbils i web.

Programa:
  • Primera sessió (3 hores): Introducció General d’Sparsity, ens enfocarem a veure en quins tipus de projectes treballem a l’empresa, especialment en l’àrea de la mobilitat, Smart Cities i IOT.
  • Segona sessió (3 hores): Sessió pràctica de laboratori. Primera part. Els estudiants podran aprendre a com crear una aplicació mòbil Android que guardi i extregui la informació en una base de dades en graf Sparksee Mobile.
  • Tercera sessió (3 hores): Sessió pràctica de laboratori. Segona part. Els estudiants podran aprendre a com crear una aplicació mòbil Android que guardi i extregui la informació en una base de dades en graf Sparksee Mobile.
Horari:
dimarts, 6 febrer, 2018 - 08:00 a 11:00