• Inici
  • Informació
  • Contacte

Innovar para liderar el cambio tecnológico

Introduïda: 26-09-2013
Dijous 17 d'octubre, a l'Auditori de l'edifici Vèrtex de la Universitat Politècnica de Catalunya, sessió magistral oferta per Jean-Philippe Courtois, president de Microsoft Internacional.
(ATENCIÓ PER QUESTIONS DE LOGISTICA CAL REGISTRE PREVI)

Jean Philippe Courtois és un dels directius més importants de Microsoft i ha volgut mantenir una trobada amb els universitaris catalans impulsat per l’alt nivell dels estudiants i de les institucions acadèmiques.

Es tracta d’una ocasió única, de participar en una conferencia inspiracional d’un dels grans directius de una de les 3 majors empreses tecnològiques mundials.

A la seva intervenció el Sr Courtois compartirà la seva visió de les expectatives del sector tecnològic, suggerirà oportunitats per als estudiants i donarà alguns consells pel desenvolupament d’una carrera professional.

A més de la conferència. En aquesta jornada es presentarà:

- AppStudio, la nova plataforma a nivell mundial per a que qualsevol usuari pugui crear, compartir i instal•lar les seves pròpies aplicacions Windows Phone en quatre senzills passos
- El nou programa per a emprenedors Microsoft Ventures i el cas d’un emprenedor impulsat a través del programa Bizspark

Per registrar-se cal seguir el següent enllaç:

Més informació

Donat la temàtica de la conferencia i la rellevància del conferenciant, us animem a assistir a aquest acte i difondre’l entre els vostres contactes.

Agenda (en castellà)

13:00 - 13:10 Bienvenida e introducción.
Ana Pérez Neira, Vicerectora de de Recerca de la UPC
Núria Castell Ariño, Decana de la FIB, UPC
13:10 - 13:40 Looking Ahead To A Succesful Future
Jean-Philippe Courtois, President Microsoft International
13:40 a 13:55 App Studio demo
Ethel García-Simón, Microsoft Ibérica
14:00 - 14:20 Microsoft Ventures
Sonia Marzo, Microsoft Ibérica
14:20 - 14:30 Entrega de premios a las mejores Apps generadas por estudiantes de Catalunya. Entrega de regalos a los asistentes.

RECORDA:

- CAL REGISTRE PREVI
- Només per assistir a la presentació obtindràs una exclusiva mochila de Microsoft i podràs aconseguir una Microsoft Surface RT! o un Nokia Windows Phone.

Jean-Philippe Courtois leads global sales, marketing and services for Microsoft International, a territory that spans over 100 subsidiaries outside the United States and Canada. As president of Microsoft International, Courtois drives strategic planning, global operations and key growth initiatives in developed and emerging markets.

More information about Jean-Philipe Courtois

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS