Acte acadèmic 2022

Esteu aquí

Divendres 11 i 18 de novembre, a les 18 h, a l’auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord, tindran lloc els actes acadèmics dels titulats el curs 2021-2022.

Un any més, realitzarem dos actes de graduació, ja et pots guardar la data. El primer serà l’11 de novembre a les 18 h, acte dedicat als estudiants i les estudiantes que s’han titulat el curs 2021-2022 dels estudis de màster:

• Màster en Enginyeria Informàtica
  • Màster en Innovació i Recerca en Informàtica
  • Màster en Intel·ligència Artificial
  • Màster de Formació del Professorat d'Educació Secundària
  • Màster en Ciberseguretat

El segon acte que tindrà lloc el 18 de novembre, a les 18 h, serà l'acte de graduació de les titulades i titulats del Grau en Enginyeria Informàtica el curs 2021-2022.

Ambdós actes es faran a l’Auditori de l’edifici Vèrtex a Campus Nord.

Acte 11 de novembre, acte acadèmic titulats i titulades de màster

Programa de l'acte

• Benvinguda, a càrrec del degà de la FIB, Sr. Josep Fernandez
  • Conferència "Perspectives de carrera considerant les prediccions tecnològiques" per Rosa Maria Badia, cap del grup Workflows and Distributed Computing al Barcelona Supercomputing Center - Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) i professora a la FIB.
  • Intervenció de 5 titulats de la promoció 2021-2022.
  • Lliurament de reconeixements.
  • Lliurament de les acreditacions als titulats i les titulades.
  • Presentació de FIB Alumni.
  • Cloenda de l’acte, a càrrec del representant del rector de la UPC, Sr. Jordi Cortadella.

Acte 18 de novembre, acte acadèmic graduats i graduades del GEI

Programa de l’acte

• Benvinguda, a càrrec del degà de la FIB, Sr. Josep Fernandez
  • Conferència "El camí més curt no sempre és el millor" per Leonor Frias, Engineering Team Leader at Ocado Technology.
  • Intervenció de titulats de la promoció 2021-2022.
  • Lliurament de reconeixements i premis.
  • Lliurament de les acreditacions als titulats i les titulades.
  • Presentació de FIB Alumni i lliurament del Premi FIBAlumni al millor Treball de Fi de Grau.

L'acte es podrà seguir en directe pel canal de YouTube de la FIB.