• Inici
  • Contacte

19 de març 8ª Cursa d'Orientació Nocturna del Campus Nord

Introduïda: 10-03-2014
No deixis passar l'oportunitat de provar l'Orientació! Un esport on no tot és córrer sinó que cal pensar. El Club d'Orientació de la UPC t'ho posa fàcil, apunta't a la Cursa d'Orientació Nocturna del Campus Nord que tindrà lloc el dimecres 19 de març.
La Secció d'Orientació de la Universitat Politècnica de Catalunya, en col·laboració amb Servei d'Esports UPC organitza la 8ª edició de la Cursa Nocturna del Campus Nord UPC.

La Cursa és oberta a tothom, amb tres circuits: llarg, curt i guiat per a que tothom pugui gaudir de l'orientació des dels més experts als que ho provin per primer cop.

Programa

• 18:00 Xerrada d'orientació a l’Aula A3-002 per aprendre les nocions bàsiques de les curses d’orientació.
  • 19:00 Recepció participants (Inscripcions, incidències, informació)
  • 20:00 Inici cursa, sortida participants
  • 21:30 Tancament cursa, lliurament premis i avituallament
Inscripcions i més informació a:
De: 19-03-2014 Fins: 19-03-2014

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS