• Inici
  • Contacte

Taller de treball amb Wireless Sensor Networks

Introduïda: 09-11-2010

El pròxim dimecres l'associació Barcelona TECH ACM Student Chapter realitza una sessió introductòria sobre Xarxes de Sensors sense Fils (WSN) i un taller de treball.

Dimecres 10 de novembre, 13:00 hores, aula C6E101.

Places limitades: Solicitud d'assistencia acm@gso.ac.upc.edu

Està dirigit a estudiants que estiguin desenvolupant algun treball, projecte o pràctica amb WSN, però també poden assistir aquells que estiguin interessats en l'àrea de les WSN (desenvolupar aplicacions, drivers, avaluar components, provar sensors...).

IMPORTANT: Degut a ser una sessió orientada a l'intercanvi d'idees, les places son limitades, si us plau envieu un email a acm@gso.ac.upc.edu i us confirmarem la plaça.

Per a més informació visiteu la pàgina de l'associació: http://acm.ac.upc.edu/

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil