• Inici
  • Contacte

Beques HP University

Introduïda: 11-04-2012

La Fundació Universitat-Empresa i Hewlett-Packard convoquen 50 places per participar a la 10 ª Edició de HP University.

Els candidats seleccionats rebran formació en solucions tecnològiques i habilitats empresarials, així com una borsa d'ajuda a l'estudi de 500 ¤ mensuals.

Poden participar en HP University acabats de titular en Matemàtiques, Física, Enginyeria Informàtica, de Telecomunicació, i Industrial, de qualsevol universitat espanyola, així com aquells universitaris que tinguin previst finalitzar els seus estudis en aquestes àrees entre juny i setembre de 2012.

Els participants que demostrin un major aprofitament tindran l'oportunitat d'incorporar laboralment a Hewlett-Packard, a les seves seus de Barcelona o Madrid

Els interessats en optar per una de les places convocades poden obtenir més informació al telèfon 91.548 99 92, i hauran de registrar-se en www.hp.com/go/jobs (job number 910.640) o a http://www.fue.es/hpuniversity/ abans del proper dia 10 de juny.

Més informació (PDF)

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS