• Inici
  • Informació
  • Contacte

Jornada per a professorat de secundāria

Introduïda: 30-10-2012
26 de novembre de 2012. Ramon Llull, Patrķ de l'Enginyeria Informātica.
La Facultat d’Informàtica de Barcelona de la UPC, organitza en la diada d’en Ramon Llull, patró de l’enginyeria informàtica, una jornada adreçada al professorat de secundària. Enguany celebrem la 6a. edició.

La jornada té com a finalitat apropar els centres d’ensenyament secundari i la universitat, per tal d’intercanviar experiències i informacions d’interès tant per als professors i els estudiants de l’ensenyament secundari, com per als professors de la nostra facultat.

Enguany, centrem les activitats de la jornada al voltant dels nous projectes i de les eines de les quals ens podem dotar per tenir èxit. Proposem tres activitats:

• Un taller de robòtica, on s’estudiaran diferents vessant, com el disseny, la programació i les aplicacions, i els diferents recursos educatius disponibles.
• Visita al Laboratori de Recerca en Robòtica de la UPC, per descobrir projectes innovadors.
• Una xerrada/debat al voltant de com orientar la formació dels nostres joves per afavorir la seva empleabilitat, i l’expansió del teixit productiu. Comptarem amb representants de l’administració, les empreses i la Universitat.

Programa d’activitats i inscripcions a la web de la Jornada Ramon Llull

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS