• Inici
  • Contacte

Convocatòria Beques mobilitat amb Rússia ERANET-MUNDUS

Introduïda: 13-12-2011
Beques ofertes en el marc del projecte ERASMUS MUNDUS Acció 2 ERANET-MUNDUS. El projecte ofereix mobilitats a nivell de grau, màster, doctorat, post-doctorat i per a PDI de durades entre 10 i 36 mesos.
Els projectes Erasmus Mundus External Cooperation Window Acció 2 consisteixen bàsicament en mobilitats d’estudiants i de PDI de països tercers cap a Europa. Durant el 2011 s’han aprovat dos projectes amb participació UPC: el projecte AREAS amb institucions asiàtiques i l’ERANET-MUNDUS amb universitats russes.

El projecte ERANET-MUNDUS consisteix en mobilitats d’estudiants i de PDI, però en aquest cas hi haurà també una mobilitat d’Europa cap a Rússia.

Consulteu directament la pàgina web del projecte per a informació detallada sobre els tipus de mobilitat i el formulari de sol·licitud. Els candidats han de presentar la seva sol·licitud directament a través del web del projecte, abans del 31 de gener: http://www.eranetmundus.ub.edu
(Les sol·licituds rebudes mitjançant altres mitjans o fora de termini quedaran directament desestimades.)
De: 13-12-2011 Fins: 31-01-2012

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS