• Inici
  • Contacte

Beques Fulbright d'ampliació d'estudis als Estats Units

Introduïda: 22-01-2015
Convocatòria de 25 beques Fulbright d'ampliació d'estudis als Estats Units per a titulats superiors en qualsevol camp d'estudi, Curs 2016-2017
La Comissió d'Intercanvi Cultural, Educatiu i Científic entre Espanya i els Estats Units d'Amèrica convoca 25 beques Fulbright destinades a titulats superiors que estiguin interessats en programes de Master's, Ph.D. o , excepcionalment, en projectes d'investigació predoctoral en una universitat nord-americana durant el curs acadèmic 2016-2017 .

De 10 a 12 mesos, renovable per un segon període màxim de 12 mesos.

Dotació
Inclou viatge, compra de llibres i materials, manutenció, matrícula, assegurança mèdica i d'accidents .

Termini per a la presentació de sol·licituds des del 19 de gener al 16 març de 2015.

Bases de la convocatòria

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS