• Inici
  • Contacte

Participa al "The Big Think" europeu

Introduïda: 06-06-2012
Aporta la teva idea per a millorar la nostra societat... i assisteix com a convidat a la Campus Party Europe en Berlin.
The Big Think és una proposta de Campus Party, amb la que col•labora la Universitat Politècnica de Catalunya, per convidar a 5000 persones al major esdeveniment tecnològic del món. Tenim un objectiu: "Reescriure el codi font d'Europa" i volem involucrar a tants europeus com sigui possible perquè puguin proposar les seves idees i siguin part de l'acció.

El nostre repte és aconseguir milers d'idees per a l'Agenda Digital Europea organitzades en cinc categories: Youth Unemployment (Atur Juvenil), Aging Well (Envellint Actiu), Entrepreneurship (Emprenedoria), Health (Salut) i Internet Rights (Drets a Internet). Els creadors de les 5.000 millors idees presentades seran convidats a assistir a la Campus Party Europe a Berlin del 21 al 26 d’agost de 2012, completament gratis, incloent transport (autobús a la majoria de casos que partiran des de les universitats col•laboradores), entrada a l'esdeveniment i allotjament.

Envia la teva idea fins el 30 de juny.

Trobaràs més informació i les instruccions per a participar en el gran repte “The Big Think” en http: //www.campus-party.eu/2012/programa-invitaciones.html

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil