• Inici
  • Contacte

5ª Cursa d'Orientació Nocturna al Campus Nord

Introduïda: 23-02-2010

Has sentit mai a parlar de l'orientació? N'has sentit a parlar però encara no ho has provat? Vols passar una bona estona?

T'esperem el proper dimecres 3 de març a les 8 del vespre al Campus Nord de la UPC.

La Secció d'Orientació de la Universitat Politècnica de Catalunya, en col•laboració amb l'UNIVERS organitzarà la 5ª edició de la Cursa Nocturna del Campus Nord UPC.

La Cursa és oberta a tothom, amb dos circuits (llarg i curt) perquè tothom pugui gaudir de l'orientació. A més a més, abans de la cursa es realitzarà una xerrada d'iniciació a l'orientació especialment indicada per a no iniciats i per totes aquelles persones que volen introduïr-se per primer cop en el món de l'orientació.

Programa :

18:00: Xerrada d'orientació per a no iniciats
19:00: Obertura de la zona de recepció (pagament, inscripcions, incidències, informació, etc)
20:00: Cursa nocturna Campus Nord UPC

Inscripcions i més informació a: http.//upc.orientacio.org

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil