• Inici
  • Contacte

10č Premi Internacional Abertis d'Investigaciķ

Introduïda: 27-11-2012
La cātedra abertis-UPC presenta la desena ediciķ del Premi Internacional abertis d'Investigaciķ sobre Gestiķ d'Infraestructures del Transport.
El premi va dirigit a treballs de recerca inèdits, elaborats durant l'any 2012 per estudiants de primer, segon i tercer cicle de totes les universitats espanyoles (treballs de curs, seminaris, tesines i tesis doctorals). Té una dotació econòmica de 10.000 euros en la modalitat de tesi doctoral i 4.000 euros per tesines de graduació, treballs o projectes finals de carrera, treball final de màster o altra modalitat de treball d'investigació.

El termini de presentació de propostes finalitza el 31 de desembre de 2012.

més informació

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS