• Inici
  • Informació
  • Contacte

El president Artur Mas presidirā la 10a ediciķ de la Festibity, la festa de les Tecnologies de la Informaciķ

Introduïda: 10-05-2012
Durant la celebraciķ, es lliuraran les Mencions Festibity que reconeixen la tasca de persones o empreses que hagin destacat en l'āmbit de les TI
El president de la Generalitat, Artur Mas, acompanyat de la seva esposa, Helena Rakosnik, presidirà, dijous dia 10 de maig, el 10è aniversari de la Festibity, la festa de les Tecnologies de la Informació.

La celebració reunirà a professionals del sector de l’energia i les tecnologies de la informació (TI), així com a persones de l’àmbit universitari i personalitats rellevants. La festa està organitzada per la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB- UPC) i per FIB Alumni, l’associació d’antics alumnes.

El president Artur Mas arribarà a l’edifici Media-TIC de Barcelona, on es durà a terme l’acte, a les 19.45 hores. Serà rebut pel president de FIB Alumni, Albert Pallejà; el rector de la Universitat Politècnica, Antoni Giró, i la degana de la Facultat d’Informàtica, Núria Castell. Seguidament, les autoritats es traslladaran a la sala per presenciar la gala, en el decurs de la qual s’entregaran les Mencions Festibity que anualment reconeixen a les persones o empreses que hagin destacat en l’àmbit de les tecnologies de la informació. En acabar el lliurament, el president de la Generalitat pronunciarà un discurs.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil