• Inici
  • Contacte

Māster en Sostenibilitat, Tecnologia i Innovaciķ

Introduïda: 01-06-2010
Oberta la inscripciķ al Māster en Sostenibilitat, Tecnologia i Innovaciķ El Māster STI és un programa de qualitat, desenvolupat en el marc del projecte Atlantis de desenvolupament de dobles titulacions entre la Uniķ Europea i els Estats Units.
Oberta la inscripció al Màster en Sostenibilitat, Tecnologia i Innovació

El Màster STI és un programa de qualitat, desenvolupat en el marc del projecte Atlantis de desenvolupament de dobles titulacions entre la Unió Europea i els Estats Units.

Els candidats han de tenir un títol de grau (o equivalent), així com un bon nivell d'anglès (TOEFL 550 o equivalent). Els candidats són seleccionats en funció del seu perfil acadèmic, les seves motivacions i el seu projecte personal. Cada curs acadèmic es seleccionaran fins a 3 estudiants de la UPC.

Els estudiants admesos al Màster en el marc del programa Atlantis gaudiran d’una beca de 12.000 euros per a cobrir les despeses de la seva estada a Purdue. Igualment podran optar a una beca Erasmus per la seva estada a Dublin, en les condicions establertes pel Programa LLP.

El programa d'estudi del Màster està basat en els preexistents:
  • Màster en Sostenibilitat, Tecnologia i Innovació (Dublin Institute of Technology)
  • Màster en Tecnologia (Purdue University)
  • Màster en Sostenibilitat (Universitat Politècnica de Catalunya)
Els interessats en cursar aquests estudis hauran d’enviar un e-mail a vd.internacionals@fib.upc.edu indicant en el “Subject” ‘Màster Atlantis’. Al mateix temps hauran de formalitzar la seva inscripció al Màster en Sostenibilitat de la UPC, a l’adreça https://mastersoficials.upc.edu/preinscripcio/. El termini d’inscripció als Màsters de la UPC finalitza el proper 15 de juny.

Més informació a:

De: 01-06-2010 Fins: 15-06-2010