• Inici
  • Informació
  • Contacte

Resultat del sorteig de 2 Apple IPOD entre els estudiants de primer curs participants a l' Estudi sobre competències transversals

Introduïda: 25-05-2009
Un total de 105 estudiants de 1r. curs de la FIB han col.laborat amb l' Estudi sobre el nivell de desenvolupament de les competències transversals pels alumnes de primer curs.
La finalitat d’aquest estudi, finançat pel Ministeri d’Educació i realitzat conjuntament amb 13 Universitats espanyoles, es disposar d’informació per a la millora de la formació dels estudiants de les enginyeries informàtiques.

Volem agrair a tothom la seva col•laboració i el temps que han dedicat.

Un cop completades totes les proves de l'estudi a la FIB, hem procedit a realitzar el sorteig dels 2 Apple IPOD NANO de 8 GB entre els participants.

Els guanyadors d'aquest sorteig han estat els estudiants:
  • Cristian Ramón-Cortes Vilarrodona
  • Rubén Gómez Jiménez

Gràcies a tots els participants per la seva col•laboració, i felicitats
als guanyadors.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS