• Inici
  • Contacte

6ª Cursa d'Orientació Nocturna del Campus Nord

Introduïda: 01-03-2012
Has sentit a parlar de les curses d'orientació? Aprofita l'oportunitat de provar aquest esport on es tracta de pensar i córrer! T'ho posem fàcil, apunta't a la Cursa d'Orientació Nocturna del Campus Nord que tindrà lloc el dimecres 21 de març.
La Secció d'Orientació de la Universitat Politècnica de Catalunya, en col•laboració amb l'UNIVERS organitza la 6ª edició de la Cursa Nocturna del Campus Nord UPC.

La Cursa és oberta a tothom, amb tres circuits: llarg, curt i guiat per a que tothom pugui gaudir de l'orientació des dels més experts als que ho provin per primer cop.

Programa :

• 18:00 Xerrada d'orientació a l’Aula Taller de l’Univers per aprendre les nocions bàsiques de les curses d’orientació.
  • 19:00 Recepció participants (pagament, inscripcions, incidències, informació)
  • 20:00 Inici cursa, sortida participants
  • 21:30 Tancament cursa, lliurament premis i avituallament

Inscripcions i més informació a:

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil