• Inici
  • Informació
  • Contacte

Jubilació dels professors Josep Amat Girbau i Manel Martí Recober, el curs acadèmic 2009-2010

Introduïda: 06-10-2010
Desitgem tota classe d'èxits a tots dos professors en aquesta nova etapa que comencen, igual que van fer durant la seva trajectòria professional.
El proppassat 12 de juliol es va organitzar un sopar homenatge al professor Josep Amat Girbau del departament d’Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial. El professor Josep Amat va ser el primer Director del departament quan la UPC va organitzar la Universitat per departaments.

El proppassat 28 de setembre també es va organitzar un sopar homenatge al professor Manuel Martí Recober del departament d’Estadística Investigació Operativa. El professor Manuel Martí va ser el primer degà de la FIB, del període compres entre 1976 i 1979, vicerector d’Investigació de la UPC i director general d’Universitats de la Generalitat de Catalunya entre 1983 i 1986.

A la fotografia de l’esquerra el professor Josep Amat, a la dreta el professor Manel Martí (centre) en un moment de cadascuna de les celebracions.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil