• Inici
  • Contacte

14è. Concurs d'Idees Ambientals

Introduïda: 02-02-2011
La responsabilitat social de la UPC també depèn de tu! 9.000 ¤ entre la convocatòria oberta i la universitària
La Universitat Politècnica de Catalunya cerca idees, projectes i accions innovadores que sensibilitzin sobre la nostra responsabilitat social i tecnològica enfront el medi ambient i el desenvolupament humà sostenible i que incideixin especialment sobre el nostre àmbit universitari.

La convocatòria d’enguany valorarà especialment aquelles propostes que ajudin a prendre consciència de la nostra responsabilitat ambiental i de sostenibilitat i que promoguin actuacions dins dels nostres campus.

més informació

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS