• Inici
  • Contacte

Presentació de la Mobile World Capital a la UPC

Introduïda: 11-10-2012
17 d'octubre a les 12 hores a l'Aula Màster del Campus Nord.

S'exposaran els elements, les capacitats i les solucions que s'abordaran en els propers anys en el marc de l'MWC i també s'hi presentaran les línies d'actuació que des de la UPC es proposen perquè tant l'estudiantat com el professorat s'hi puguin involucrar.

Barcelona ha estat escollida Capital Mundial del Mòbil i, des de l'any 2012 fins al 2018, la ciutat acollirà un conjunt d'activitats centrades en la tecnologia mòbil i les seves aplicacions.

Hi ha un interès mutu —de l’MWC i de la UPC— a col·laborar en diversos aspectes, tant des del punt de vista de la docència com des del de la recerca, la innovació i l'emprenedoria. Es convida a tothom que, des del seu camp d'estudi
o recerca, treballi o intueixi línies d’acció en les quals la mobilitat sigui un factor bo de considerar.

Més informació de la Mobile World Capital (MWC): http://mobileworldcapital.com/

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS