• Inici
  • Informació
  • Contacte

Presentació del llibre del Professor Marc Eguiguren "¿Por qué fracasan las organizaciones?"

Introduïda: 21-02-2014
Vols comprendre de quin mal pot morir la nostra civilització? Quines són les claus de les causes de les darreres crisis? Quina pot ser la manera de sortir airosos d'aquest mal de cap que ens aclapara?
Dia 5 de març a les 12.00h, a la Sala d'Actes de la FIB.
La Secció Campus Nord del Departament d’Organització d’Empreses te el gust de convidar-te a l'acte de presentació del llibre:
"¿Por qué fracasan las organizaciones? De los errores también se aprende. Diez casos de organizaciones que cometieron errores."

En aquest llibre, el professor Marc Eguiguren , amb un gir de 360º, i de forma lúcida, en lloc de parlar de les excel·lències de l’èxit empresarial, reflexiona sobre les patologies que ens poden conduir al fracàs en les organitzacions.

Sens dubte, recollir els errors dels altres i analitzar el perquè varen succeir ens ajudarà a estar millor preparats per l’ aventura empresarial.

Serà un plaer acollir-te el dia 5 de març a les 12.00h, a la sala d’actes de la Facultat d’Informàtica de Barcelona.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil