• Inici
  • Informació
  • Contacte

Ariadna Bartra Cisa, enginyera informātica per la FIB, segon premi "Futura Dona Tech XXI" convocat per la UPC School

Introduïda: 06-07-2011

Mentre estudiava a la FIB, l'Ariadna va participar activament en l'organitzaciķ del Forum TI. A més a més, és Māster en Enginyeria Biomčdica i actualment treballa en l'ārea d'Investigaciķ i Desenvolupament de FICOSA.

A la candidatura del premi, es defineix com treballadora, curiosa, amb un munt de ganes d'aprendre, de fer recerca i d'innovar en el camp de les noves tecnologies.

Els Premis DONA TECH XXI es divideixen en dues categories: el premi Dona Tech XXI, que reconeix la trajectòria professional d'una dona en l'àmbit tecnològic que ha accedit a tasques de responsabilitat i ha sabut conciliar de manera eficaç la seva vida laboral i personal; i el premi Futura Dona Tech XXI, que premia a tres dones de l'entorn tecnològic que estan iniciant la seva carrera professional amb iniciativa i embranzida.

Aquest any el premi Dona Tech XXI ha recaigut en Concepción García Fernández, enginyera industrial des de fa més de 32 anys, experta en el desenvolupament d'automòbils i docent tant en l'àmbit universitari com de formació professional.
Les tres guardonades en la categoria Futura Dona Tech XXI han estat:

El primer premi i, per tant ‘Futura Dona Tech XXI’, ha recaigut en Anna Llanes Pallàs, doctora en Química i manager de projectes científics en el ISIS de la Universitat d'Estrasburg, França.

El segon premi “Futura Dona Tech XXI” , per a Ariadna Bartra Cisa, enginyera en Informàtica per la FIB i màster en Enginyeria Biomèdica que treballa en l'àrea d'Investigació i Desenvolupament de FICOSA.

Finalment, el tercer premi ha recaigut a Betlem Alomar Brutau, enginyera industrial i analista de dades en Europraxis Consulting.

Enllaç a la noticia completa i al perfil de les premiades.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil