• Inici
  • Informació
  • Contacte

MasterClass: "Cāmera com un professional"

Introduïda: 27-05-2016
31 de Maig a les 17:00h, a la sala multimedia del B3, grācies a l'associaciķ AVED, aprendrās a utilitzar la teva cāmera com un professional.
Javier Rueda, alumni de l'UPC, i director de fotografía de diversos curtmetratges i llargmetratges, ofereix el pròxim día 31 de Maig a les 17:00h, a la sala multimedia del B3, la masterclass "Aprèn a utilitzar la teva càmera com un professional". Aprèn a gravar imatges de qualitat amb el que tens al teu voltant.

S'explicaran les coses bàsiques que s'han de tenir en compte per a obtenir la millor imatge possible, així com consells per a aconseguir el "look cinema" que marca la diferència.".

La durada de la xerrada serà sobre l'hora i mitja, i l'entrada serà totalment gratuïta.

Horari: dia 31 de Maig, a les 17:00h
Localitzacó: Sala multimedia, edifici B3, Campus Nord UPC. Carrer Jordi Girona 1-3, Barcelona.

Entrada lliure y gratuïta.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versiķ clāssica Versiķ mōbil