• Inici
  • Informació
  • Contacte

Seminari Cercle Fiber. Empreses en el núvol, claus per entendre la Internet Global

Introduïda: 01-06-2011
Dijous 9 de juny, a les 19:00 hores, es presenta a la Sala d'Actes de la FIB el nou llibre de Jordi Torres, Professor de la FIB i soci del Cercle Fiber, Empreses en el núvol, claus per entendre la Internet Global. El llibre tracta de manera divulgativa tot el món del "Cloud Computing" i explica les claus per entendre i aprofitar aquesta tecnologia dins el món empresarial.
Acompanyaran l'autor i presentaran aquest acte:
- Núria Castell, degana de la Facultat d’Informàtica de Barcelona
- Albert Pallejà, president del Cercle FIBER

Al final de l’acte hi haurà els primers llibres a la venda, encara no han arribat a les llibreries, amb un descompte per als socis.

Es prega confirmació a cercle@cerclefiber.org

Jordi Torres i Viñals (1964) és enginyer i doctor en informàtica. En aquests moments és catedràtic a la Universitat Politècnica de Catalunya i dirigeix un grup de recerca al Barcelona Supercomputing Center on lidera projectes amb empreses líders del sector tecnològic. Compta amb més de vint anys d'experiència en recerca i desenvolupament en computació d'altes prestacions i sistemes informàtics distribuïts i paral·lels. Actualment la seva expertesa es centra en aconseguir unes TIC més eficients i sostenibles en l'escenari del Cloud Computing.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil