• Inici
  • Informació
  • Contacte

Arriba la tercera edició de HackUPC

Introduïda: 13-01-2017
HackUPC torna al Campus Nord del 3 al 5 de març amb una nova edició! Si tens ganes d'aprendre, construir un projecte i a la vegada passar 36 hores de diversió, informa't i apunta't.
HackUPC torna amb més força que mai amb la tercera edició del 3 al 5 de Març al Campus Nord (UPC). Organitzat per estudiants de la Facultat d’Informàtica de Barcelona, l’esdeveniment acollirà a 500 estudiants d’arreu del món, escollits pel seu nivell tècnic, a desenvolupar un projecte tecnològic amb tan sols 36 hores. Entre els participants es troben estudiants de grans universitats com Yale, Oxford, Cambridge entre altres.

HackUPC és un esdeveniment totalment gratuït. Posarem a la teva disposició WiFi, menjar, swag, espai per dormir i llocs de treball. Tot això perquè només t’hagis de preocupar en fer les teves idees realitat. A més a més, disposaràs de recursos tecnològics d’última generació per poder desenvolupar el teu projecte. Un ambient tecnològic ple de xerrades i activitats, el lloc ideal per deixar lliure la teva imaginació i creativitat per crear un projecte extraordinari.

Ja sigui la teva primera experiència participant en una hackató o bé siguis un hacker experimentat, t’animem a participar a HackUPC. Es tracta d’una experiència apassionant que no et deixarà indiferent!

Si necessites més informació, informa’t a www.hackupc.com, i si tens més dubtes, pots dirigir-te a nosaltres via facebook, twitter o simplement enviar-nos un correu a contact@hackupc.com . Aprofita l’ocasió i vine a gaudir 36 hores frenètiques d’activitats, programació, xerrades i amics de tot el món. Viu l’experiència HackUPC!

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil