• Inici
  • Contacte

Seminari. BlackBerry10 CampUs

Introduïda: 16-10-2012
24 i 25 d'octubre de 16:00 a 20:30 hores seminari gratuït sobre com desenvolupar Apps per al nou Blackberry-10. El seminari serà impartit per tècnics de Research in Motion Limited, fabricant dels terminals intel·ligents Blackberry.
El seminari és de 8-9 hores, 4 hores cada dia amb un descans en el que s'oferirà cafè i begudes als assistents. El seminari és gratuït i mostrarà com desenvolupar aplicacions (Apps) per al nou sistema Blackberry-10 que serà llençat a finals d'any. El seminari que s'impartirà en la EUEIB serà el tercer sobre el sistema BB10. El primer va ser a la Universitat de Waterloo (Ontario) sede de RIM, el segon ho serà a la Universitat de València-ETSE, i el tercer a la UPC.

El seminari s'impartirà en anglès, els assistents (màxim 40) han de portar el seu ordinador portàtil per instal·lar les eines de desenvolupament.

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil