• Inici
  • Informació
  • Contacte

Conferència: ¿De qué me sirve enseñar competencias transversales?

Introduïda: 12-02-2009
Dr. Joe Miró, 11 de març, 11:15h, Sala d'Actes FIB
En el marc del Cicle d'activitats FIB d'Adaptació a l'Espai Europeu d'Educació Superior, el professor Joe Miró de la Universidat de les Illes Balears impartirà la conferència “¿De qué me sirve enseñar competencias transversales?”.

Joe Miró va començar la seva carrera col•leccionant doctorats (Doctor en Físiques per la UIB,Ph.D. en Ciències de la Computació per UCLA). Va ser en els seus anys a Los Angeles on va començar a aprendre l’art d’ensenyar, arribant a ser el tutor dels /Teaching Assistants/(TA) del seu departament. En qüestions d’investigació va començar treballant en lògiques multivaluades amb incertesa, quan va arribar a UCLA va canviar a sistemes tolerants a errades i acabà passant a computació biològica i biologia computacional.
Fa uns anys que dedica cada vegada més temps a la investigació en educació i cada vegada menys a altres àrees.

Els assistents a cadascuna de les activitats rebran un certificat d’assistència. Per tal de preparar aquests certificats, es prega confirmar amb antelació l’assistència a cada activitat a l'adreça de correu deganat@fib.upc.edu o bé al telèfon 17111

Resum de la conferència

Més informació de les activitats

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS