• Inici
  • Informació
  • Contacte

STUDNT App: Arriba la quarta plaça (tecnològica) per al Campus Nord. Ocupa-la :-)!

Introduïda: 04-04-2016
Ja no cal anar a la plaça de la FIB o Telecos o Camins per trobar-te amb companys i comentar les classes i com està el Campus Nord ! Ara pots fer-ho a la nova plaça, la quarta, la STUDNT App.
Si tens una proposta/comentari/suggeriment/queixa sobre ‘el Campus Nord i els seus habitants’ i no saps a qui t’has d’adreçar perquè t’escolti i en prengui nota ... la STUDNT App ha arribat per facilitar-te la comunicació.

Aquesta App, creada i desenvolupada per estudiants del Campus Nord i actualment en fase de proves, està pensada per establir un canal de comunicació entre tu i la UPC. Fes-la servir per aportar els teus comentaris i veuràs com, poc a poc, incideixes a la vida  del Campus Nord. A més, faràs de tester i podràs dir la teva sobre l’aplicació i els problemes que li has trobat.

Descarrega-te-la de franc a play store (disponible per a Android).

logo FIB © Facultat d'Informàtica de Barcelona - Contacte - RSS
Versió clàssica Versió mòbil