• Inici
  • Informació
  • Contacte

Dos centres de recerca de la UPC, entre els vuit distingits pel programa Severo Ochoa

Introduïda: 06-10-2011
El Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de Supercomputación (BSC-CNS) i l'Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), reconeguts com a centres de prestigi mundial pel Ministerio de Ciencia e Innovación.
Els dos centres de recerca de la Universitat Politècnica de Catalunya. BarcelonaTech (UPC) estan entre els vuit centres de recerca d’excel·lència espanyols seleccionats en la primera edició del programa Severo Ochoa del Ministeri de Ciència i Innovació.

Sala de premsa UPC
Nota de premsa de Ministeri de Ciència i Innovació